Oldalak

erdeicsavargo@gmail.com

Translate

2013. október 8., kedd

Egy kis faragás...


 Az elmúlt napokban faragtam egy keveset, nem sokat csak úgy módjával. Próbálkoztam, forgácsoltam... 
Már régóta tervezek egy faragott túrabotot és mivel kezembe akadt a még tavasszal vágott akácfa, így lehetőségem adódott egy kis gyakorlásra. Tavasszal az erdőt járva találtam egy kitört fiatal akácfát ebből vágtam egy kb. 40 cm-es darabot, hogy egy kis fenyőgyökeret ássak kötözőanyagnak. Nos ez a "pálcika" aztán valahogy hazakerült velem és ez lett a sorsa...

Faragtam a végére egy "jóképű" úriembert alá pedig egy tulipánt (amely az egyik legősibb motívumunk a nő, a szerelem és a termékenység szimbóluma).

Balról...

...jobbról...

...szemből...


...hátulról...

...na és a tulipán.

A faragott ásóbot és a kis fanyüvő kés


Tudom vannak benne hibák és lehet hogy nem a legszebb,de talán legközelebb majd jobban sikerül. Minden esetre nem jelentek túl nagy veszélyt a faragó művészek megélhetésére, de esténként jól elütöttem vele az időt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése